Khamis, 16 Julai 2009

Bacaan Yassin & Tahlil


Assalamualaikum
Buat makluman semua ahli kariah Bukit Indah, terutama yang amat iltizam dengan bacaan yassin dan tahlil setiap malam jumaat. Satu pembaharuan cuba dibuat untuk meningkatkan ilmu dan penguasaannya. Maka pihak pegawai masjid telah bersetuju untuk mengadakan satu kuliah Tafsir Surah Yasin, masanya ialah pada salah satu khamis malam jumaat, pada permulaannya khamis ke 2, tetapi berkemungkinan ditukar ke khamis pertama. Insya Allah akan dimulakan pada bulan Ogos ini.
Kitab tafsir surah Yassin akan disediakan oleh pihak Masjid, namun begitu seandainya ada mana-mana pihak yang ingin beramal, maka pihak masjid menawarkan pakej pembelian buku "tafsir surah yassin & Sains" dengan harga lebih kurang RM10.00 sahaja. Pembelian ini akan melibatkan sejumlah 30 buah buku. Penyumbang boleh menyumbang sebuah atau lebih. Kaedah ini boleh menjimatkan belanja serta meratakan penglibatan ahli kariah dalam aktiviti masjid.
Ahli kariah yang ingin menyumbang sila berhubung dengan pihak pejabat masjid, jumpa kerani kita Saudara Zakaria dari jam 10 pagi hingga 6 petang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan