Khamis, 15 Oktober 2009

Assalamualaikum kepada teman-teman yang terus memantau blog Masjid Bukit Indah ini. Agak lama jugak tidak up date blog ini, ini adalah kerana dah ada blog rasmi masjid iaitu (www.masjidbukitindahampang.com).
Buat makluman rakan-rakan ahli kariah semua, MBI telah memulakan program kuliahnya sejak awal Oktober lagi dengan pengkuliahnya Ustaz Hasrizal Jamil. Kita sedang berusaha untuk mendapatkan penceramah/pengkuliah yang kita jemput sewaktu bulan Ramadhan dulu.
Semalam 14/10 Dr. Zawawi dari UM, beliau akan kekal berkuliah setiap rabu ke 2 dengan menggunakan kitab An Nawawi bertajuk "Al Azkar". Para jemaah yang berminat amat digalakkan membeli kitab tersebut. Atau mungkin pihak MBI akan membeli untuk para jemaah.
Jadual kuliah ini telah mula di tampal, Insya Allah jumaat ini akan diedarkan untuk rujukan para ahli kariah.
Semoga kita dapat menjadikan MBI sebagai "universiti rakyat" yang membekalkan ilmu yang bermanafaat untuk proses menjadi insan bertaqwa sepanjang masa dan ketika.
Harapan kami agar tuan-tuan semua dapat memberikan komitment untuk hadir ke majlis-majlis kuliah yang banyak manafaat ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan